Friday 23 December 2011

#1 talk about him

Bismillahirrahmanirahim .

ehem.I wanna talk about my illegal hero which I called him as syg.yeas I syg dia la ngok. How bad he is,I do pray to God as I wish he ll gonna changes. I noe he ill but it take time ,just like all other human being . It just a lie if I say that we never arguing among us,or simply said,sometyme I do feel give up in this relationship. but i try to calm down myself and pujukdirisendiri even I always need his attention.I just like a baby who need her mama 24hours. tapi kadang2 tak dilayan . hehe. so even pahitmanis ape pun,I ll try to tahan la dugaandanhalangan ni.pray fer us <3

kau tau ape aku buat bila dia marah ?
aku diam je . biar dia bebel sorang2.sebab tu dia kata aku baik.haha

kau tau bila dia tak reply msg aku,aku buat ape ?
aku perli dia,mula2 aku macam marah,lepas tuh aku buat ayat pasrah.so terus dia pun sedar dia salah . *jahat kan aku ?

nak elak kan bergado plak . masing-masing akan...
anje..kite cakap pasal lain la.nty kite gado. so everytyme rase point tuh point gado,terus tukar topik oke ?

bila masing2 tak buleh call tyme nak tido ..kotorang pun...
ape lagi,buat voice mail la. buleh dengar banyak2 kali.hehek.

dan apabila seminggu tak berjumpa..aku akan..
call dan kate 'sayang,sy demam la ..makin panas je badan' dan dia akan jawab 'awak siapla,japg sy datang ambik' dan begitulah sebaliknye :)

cukup lah setakat ni dulu.so sape yang tengah melalui kepahitan dalam couple tuh.sabarlah,ade naik turun oke ? tipulah kalau korang cakap,tyme bf korang jadi sweet tetibe,korang tak jatuh cinta kali kedua kan ? dan jangan buhong lah kalau tyme korang gado,korang tak rase macam nak mintak putus utk kali ke-10 kan ? hee :)     
     

No comments:

Post a Comment