Wednesday 21 December 2011

gerak lu

sebelum balik amerika *eh silap.sebelum berangkat ke seremban,nak jugak aku menaip kang takut nanti aku kat sana busy. of cos la busy. dah dapat agak awal2 dah jadual aku nanti. esok pagi aku pun kena bangun awal,nak kena p pos laju,amek barang yang tak sampai2 ke umah.katanya esok,tapi aku terpaksa pegi ambik kat sane terus sebab takut aku dah blah dari sini,kempunan lak aku nak dapat barang tuh.lepas tuh p teman adek aku ambik result pmr dekat asma. nama skolah lah babe asma tuh. hee . lpas tuh adek aku nak p cari kasut dengan mana ntah. hoh. banyak jugak agenda esok then baru lah gerak g seremban. nak balik seremban ja. tak mau balik pilah.  ohh lupa. aku akan stay kat pD sampai la hari kena msuk ke kolej. masuk kolej lewat selewatnya lah . so gudnyte. wa mau tido dulu. bye.


ni bukan muka xcited nak balik kolej.harap maklum.

No comments:

Post a Comment