Thursday 29 December 2011

keinginan sekarang .

hey hey hey. 

tengah boring dan berfikir,aku pun nak ter-update blog ni. hee. malam nanti mungkin akan ada lagi satu entry yang dah dirancang2 kan semenjak siang tadi. 
sekali lagi aku akan tulis ape yang ade dalam otak aku sekarang.

kalau orang tanya aku , aku nak ape saat ni (pada pukul 6.53pm) ..?
aku nak boyfy boleh ? boyfy yang ada dengan aku 16jam sehari tolak time tido 7jam . dan dia akan dengar ape yang aku nak luahkan skarang . banyak masalah yang terbeban sekarang.



kenape dalam banyak2,aku nak boyfy jugak,kawan2 kan ada ?
sebab jenis aku,orang yang aku berkongsi hati je aku akan cerita masalah aku.lagipun aku ni tak reti nak luahkan pakai mulut,suara ni semua. nanti aku menangis.aku tak suke org tahu aku menangis. ego ke aku ?

kalau org tuh ade dekat kau,ape kau nak buat ?
aku nak dia bawak aku tempat yang tinggi ,yang dapat buat aku lihat semua benda dan dapat tenangkan hati aku.aku suka lepak malam hari sebab aku rase tenang.aku nak menangis depan dia dan dia tenangkan aku.



tapi persoalannye,ade lagi ke lelaki macam tuh ?
ada. tapi sesetengah je. aku penah rase kebahagiaan tu dulu.tapi yelah.. tuh DULU. sekarang aku tak jumpe lagi. aku yang menjaga hati dorang tapi aku makan hati. hee. saving sket duit aku.tak payah makan benda lain.tak lama lagi aku kurus. haha

apa yang aku buat bila aku rase terlalu beban dengan masalah ?
aku akan duduk sorang2,layan perasaan..layan lagu ke.kalau tak tahan sangat,aku menangis sepuas hati sampai tertido. hee.senang kan ? try la. mujarab oke ?

banyak lagi aku nak cakap,tapi udah udah ler tuh ye dokkk. kang tak stop pulak aku menaip.      

No comments:

Post a Comment